FANDOM

  • roman
  • roman2
  • roman3
  • roman4
  • roman5
  • fura
  • yellow
  • people
  • clean??
  • whatsthat?
  • miarka
  • vacum
  • dada
  • mini golf
  • yeah
  • oni
wraz z nawożeniem krakowskiej gleby. wraz z nadejściem nowej fali, która z pewności śmierdzi nie jednym już odpływem, co gorsza przypływem nurtów i dziwnych nurków, ubranych w rowerowe obcisłe getry. otwarcie new roman gallery. otwarcie ciasne i zwarte w małej przestrzeni podgórskiej kamienicy przy ulicy krasickiego. z butelkami łomży.bez odkurzaczy a z rura. z miarką i pełną robotników furą. zaczęło się od odkurzania, wkurzania gości aż w końcu do wkurwiania właściciela i całkiem zestresowanego artysty. bo to przecież atack bez zapowiedzi. nalot ze spółdzielni. robotnicy. sprzątaczki. górnicy ze skrzypcami. reklamówki. termosy. i się zaczyna. kontakt. uściski. ścisk. czuj dotknij słuchaj i patrz. jedziemy ! muzyka skrzypce brzdęki bęki. okno sie czyści. szmata na dziele sztuki. konsternacja. ktoś się śmieje. ktoś podąża a ktoś zupełnie nie nadąża. nie wie. brak mu jakiejkolwiek pointy. brak gotowej odpowiedzi. jak ja mam zareagować ? jak to ocenić ? jak działać czy współdziałać ? zignorować ? polubić na fejsie. raju ja nie wiem. a ludzie już kręcą biodrami. zepchnięci do małego pokoiku. płyną. dotykają się. czują kości. soczyste. mięsiste. oleiste. krążek za krążkiem. w łokciach strzela w kolanach wieje. ach się dzieje. szum ustaje. atack zakończony medytacją i szorstką adnotacją już dość.

otwarcie łomży krew niech w ciele krąży.

zapalimy i się uspokoimy.

perforuch.

2 DIG, a właściwie było ich wielu.

dance dada impro gag.

YALA PEOPLE !

Więcej z Fandomu

Losowa wiki