FANDOM

ruchem jest życie samo w sobie. nie ustaje. nie czeka. płynie. jest bezustannością. bezruch jest kategorią sztucznie wymyśloną. bezruch jest wtedy, gdy stoi się i czeka. ale tylko iluzją jest wtedy kiedy myśli się , że się stoi w bezruchu. bezruch jest formą ruchu. jest fantazmatem. gdyby utrzymywać kategorie bezruchu czy też idąc dalej równości. jedności. równości czy "egalite" świat by nie sunął do przodu. błędem jest dążenie do egalite. wtedy to właśnie stajemy w iluzji bezruchu. świat działa na zasadzie nierówności. różnorodność form prowadzi do ruchu, płynięcia dalej. naprzód. idea równości przeszkadza w postępie. stąd też konflikty. kiedy formy są sobie równe zatrzymują się w bezruchu. nie ma przepływu. nic nie ulega uplastycznianiu. nic na siebie nie wpływa. większe pcha mniejsze. wyższe pokrywa niższe. ramiona obejmują korpus durgiego człowieka. mniejszego. tego który chce być obejmowany musi skulić się do mniejszej formy. polega to na dopełnianiu się różnorodności w formach. dopełnianiu i oddziaływaniu. oddziaływanie nie istnieje w bezruchu, dlatego też świat stoi i czeka myśląc, że jest w bezruchu. a related scenario is Heat death, which states that the universe goes to a state of maximum entropy in which everything is evenly distributed, and there are no gradients — which are needed to sustain information procesing, one form of which is life.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki